Garantie si returnare

Garanția produselor

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Nu se poate invoca garanția în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului sau nu a fost deteriorat cu obiecte contondente.

Garanția produselor achiziționate de pe guturai.ro este asigurată de către furnizorii noștri sau de către centrul de service autorizat al producătorului, dupa caz.

Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu următoarele documente: certificatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Trebuie să ne notificați prin email vanzari@guturai.ro sau la numărul de telefon 0232-274-229, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

Dacă produsul achiziționat se dovedeşte a fi defect în perioada garanției și aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să ne contactaţi la 0232-274-229


Returnarea in termen de 14 zile

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.

Retunarea se face la sediul S.C. HYPERICUM S.R.L. din Str. Bradului, Nr. 7, bl. H5, Iasi.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client conform art. 7 din OG nr 130/2000.

După recepționarea produsului returnat de către S.C. HYPERICUM S.R.L., contravaloarea mărfii returnate se va plăti în termen de maxim 30 de zile de la data notificării în scris de returnare.

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului.
Dacă plata originală se efectuează prin... Rambursarea contravalorii produsului se face prin...
Ramburs la ridicarea coletului Mandat poștal
Card bancar Transfer pe card

Returnarea produselor cu defecte sau lipsă componente/accesorii

Dacă produsul achiziționat se dovedeşte a fi defect sau a avea componente/accesorii lipsă în momentul primirii coletului, vă rugăm, în termen de 12 ore de la livrarea produsului, să ne contactaţi la 0232-274-229 pentru o rambursare completă sau o înlocuire.